fredag 13. desember 2013

Julekjole til englebarnet

-og da skal det selvfølgelig være englevinger på ryggen!



Stoffet er naturhvit krinkelull fra Janus Ull på rull og mønsteret er favoritten; "Kløverkjole med lange armer" fra Heilt spesiell og Jubel-boka i størrelse 92. Av erfaring helt perfekt passform til vesla :) Jeg har dratt en strikk gjennom løpegangen nede for å få ballongeffekt, siden jeg synes det er sååå søtt til småfrøkener!

På ryggen har jeg strøket på vinger som jeg har skåret ut med min Silhouette Cameo i "Marble Silver" vinyl fra Sydilla. Dette er den eneste pynten på en ellers helt hvit og enkel kjole.





4 kommentarer:

  1. Så herlig jente og kjole! Nydelig!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! En fin lørdag og førjulstid til deg :)

      Slett
    2. Nydeleg kjole og jente! Likte så godt at kjolen var enkel og dus i fargen, samtidig som han var heilt spesiell med vingene på ryggen.

      Slett
    3. Tusen takk, Tråkleguri. Kjolen falt veldig i smak hos lillemor også, og har allerede vært i bruk :)

      Slett