fredag 21. februar 2014

Ullsett med kryp til storebror

Storebror trengte et nytt ullsett, og den lysegrå ullfrotteen fra Janus Ull på rull er helt fantastisk til en slik kosedress!




Hettegenseren er "Brun hettegenser" fra Heilt spesiell og Jubel i str 122. Grå ullfrotte, hvit/grå finstrikket ullribb i foret på hetta, begge fra Janus, og brun ull interlock fra Myllymuksut som ribbkanter.


Genseren får følge av "Brun bukse" fra Heilt spesiell og Jubel, også den i str 122 i samme stoffer. Stripene er sydd utenpå knærne som forsterkning.


På ermet kom det en edderkopp i svart vinyl fra Sydilla, som jeg har laget med min Cameo.


Buksa har "Maur i rumpa" laget av svart vinyl.

Litt flere actionbilder :)







God helg til alle!

6 kommentarer:

  1. Veldig fint! Kanskje må jeg også teste ut ull på rull? God helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Ull på rull er absolutt verdt å teste ut :)

      Slett
  2. Skikkelig kult sett. Skjønner godt at han er fornøyd :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Bente! Jeg er veldig svak for søte klær selv, så det er en utfordring å pønske ut noe som slår an til eldstemann :)

      Slett
  3. Svar
    1. Takk!! Synes den ble tøff jeg også :)

      Slett