onsdag 16. januar 2013

Gammel moro

Summerer opp litt "gammel moro" som aldri ble blogget... Er greit å ha en oversikt for egen del :)

Denne t-skjorten sydde jeg til Sivert tidlig i vår. De überkule monstertruckene er kjøpt hos Sydilla og finnes i mange farger. Jeg synes det er utrolig kult i rosa! Jeg har sydd en identisk t-skjorte til Harald også, men klarte ikke å spore opp bilde... -det får komme etter hvert.


En utslitt gammel lin/bomulls-bukse fra eget klesskap klipte jeg bena av og sydde en knickers til Sivert. Den ble flittig brukt i sommer; her actionbilde fra Lalandia i Billund. Er ganske fornøyd med gjenbruk! Mønsteret er mekket på egen hånd med utgangspunkt i div. buksemønster jeg har liggende.



Ballongbukser til Solveig har jeg sydd i flere utgaver. Denne er sydd i kirsebærrød børstet twill som jeg har hatt liggende i hylla ganske lenge, det ble kjøpt på Stoff og Stil en gang i tiden. Kirsebærrød er en utrolig fin farge og jeg er glad for at jeg har masse av dette stoffet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar