onsdag 23. januar 2013

Knytebukse til lillemor

Det begynner å bli ganske lenge siden jeg så knytebuksene fra Jubel for første gang og ønsket at jeg også var flink nok til å sy slike. Nå har jeg prøvd meg, og jeg er jammen ganske fornøyd med resultatet.

Mønsteret er med i str. 1-2 år i boken "Made by me" som jeg kjøpte i høst. Det er en veldig fin bok med prosjekter for enhver smak for de som liker å pusle med symaskinen.



Solveig har aldri vært kjent som noen tungvekter, og det virker som mønsteret er ganske stort i størrelsen; så til tross for sine nitten måneder i morgen, har nok Solveig litt å vokse i. Likevel vil jeg si at det ser knallbra ut og vesla er også storfornøyd.


Stoffet er fantastisk myk bambusfrottè fra Myllymuksut.

Nå er det snart på tide å sy litt til storebror også. Jeg har planene klare for flere spennende og kule plagg, så da får jeg bare se om tiden og energien strekker til...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar